ÚVOD DO FREKVENCÍ
Z PŘIPRAVOVANÉ AUDIOKNIHY HARMONICKÝ VŠE – MÍR, kap. 1
Frekvence 432 je přirozená a relaxační

Frekvence 432 Hz je přirozená a relaxační
VÝROBA HARMONIZAČNÍCH NÁSTROJŮ R A O M
ZVONKOHRY, ZVUKOHRY, HARMONIZAČNÍ HUDEBNÍ NÁSTROJE
SVĚT OKOLO NÁS JE TVOŘENÝ FREKVENCEMI, KTERÉ LIDSKÉ UCHO VNÍMÁ JAKO ZVUKY. LIDSKÉ TĚLO FUNGUJE JAKO LADIČKA A MÁ SCHOPNOST NALAĎOVAT SE NA ZVUKY OKOLÍ. JE PROTO VHODNÉ POBÝVAT V MÍSTECH, KTERÁ ZNÍ TĚLU I MYSLI PROSPĚŠNÝMI FREKVENCEMI. TAKOVÁ MÍSTA JSOU V PŘÍRODĚ, DO KTERÉ SE NE VŽDY DOSTANEME TAK ČASTO, JAK BYCHOM CHTĚLI. PROTO SI VYTVOŘME PŘÍJEMNÉ A HARMONICKÉ PROSTŘEDÍ I DOMA, NEBO V PROSTORÁCH, KDE ČASTO POBÝVÁME.
K TOMUTO ÚČELU JSOU TU PRO VÁS FREKVENČNÍ A HARMONIZUJÍCÍ HUDEBNÍ NÁSTROJE, JEJICHŽ TÓNY A HARMONICKÉ SOUZVUKY MŮŽOU ZAZNÍT KDYKOLIV A KDEKOLIV SI BUDETE PŘÁT. V ŠIRŠÍM POVĚDOMÍ JSOU ZNÁMY POD JMÉNY, JAKO ZVONKOHRY, VIBRAFONY, XYLOFONY, ČI VIDLICOVÉ, TERAPEUTICKÉ LADIČKY.
ZVONKO-HRY MAJÍ JEDNO SPOLEČNÉ, A TÍM JE POSKLÁDÁNÍ JEDNOTLIVCH TÓNŮ DO SPOLEČNÉHO AKORDU, TEDY DO JASNÉHO HARMONIZAČNÍHO CELKU. NAŠE ZVONKOHRY LADÍME DO FREKVENCÍ ŽIVLŮ, KTERÝMI JSOU : ZEMĚ, VODA, OHEŇ, VZDUCH A ETHER, TY JSOU RELAXAČNÍ A ODPOČINKOVÉ A DÁLE DO FREKVENCÍ DŮLEŽITÝCH TĚLESNÝCH ORGÁNŮ, JEJICHŽ FREKVENCE BYLY TAKÉ UŽ V DÁVNÉ MINULOSTI ZMĚŘENY. TY JSOU TERAPEUTICKÉ A PODLE VÝSLEDKŮ ODBORNÝCH MĚŘENÍ PODPORUJÍ FUNKCI JEDNOTLIVÝCH TĚLESNÝCH ORGÁNŮ A TEDY TĚLA, JAKO CELISTVÉHO SYSTÉMU. ZVONKOHRY PO AKTIVACI ZNÍ TAK NĚJAK SAMY A MAJÍ TU VÝHODU, ŽE VŽDY „ZAHRAJÍ“ TEN SVŮJ ZVOLENÝ AKORD.
DALŠÍM TYPEM FREKVENČNÍCH NÁSTROJŮ, KTERÉ VYRÁBÍME, JSOU SESTAVY, KTERÉ JSOU NALADĚNÉ TAKÉ V HARMONIÍCH JEDNOHO SPOLEČNÉHO AKORDU, ALE TYTO JIŽ NEHRAJÍ SAMY, ALE AKTIVUJEME JE LEHKÝCH ÚHOZEM VHODNÉ PALIČKY S DŘEVĚNOU, GUMOVOU, NEBO Z JINÉHO VHODNÉHO MATERIÁLU ZHOTOVENOU HLAVIČKOU. NA TYTO TÓNOVÉ SESTAVY JE MOŽNÉ VYŤUKÁVAT VLASTNÍ MELODII, TŘEBA NAPŘÍKLAD I K HUDBĚ, KTEROU TAKY K TĚMTO HUDEBNÍM NÁSTROJŮM TVOŘÍME. HUDBA I JEDNOTLIVÉ ZVONKOHRY MŮŽOU BÝT TAKÉ NALADĚNÉ NA VÁŠ OSOBNÍ TÓN, KTERÝ MÁME KAŽDÝ Z NÁS JIŽ OD NAROZENÍ A KTERÝ NÁS HARMONIZUJE PO CELÝ ŽÍVOT. PŘI NAŠICH SEZENÍCH URČÍME VÁŠ PŘIROZENÝ TÓN, KTERÝ POTOM ZNÍ CELOU HUDEBNÍ SKLADBOU A JE TAKÉ ZÁKLADNÍM TÓNEM VAŠÍ ZVONKOHRY, ČI HUDEBNÍHO NÁSTROJE. ZA ZMÍNKU STOJÍ, ŽE VŠECHNY NAŠE ZVONKOHRY I VĚTŠÍ TÓNOVÉ SESTAVY, JSOU LADĚNÉ VE FREKVENCI 432 HZ, COŽ JE VELMI PŘÍJEMNÁ FREKVENCE, NA KTEROU BYLY LADĚNY HUDEBNÍ NÁSTROJE OD DÁVNÉ MINULOSTI AŽ PO 50-TÁ LÉTA MINULÉHO STOLETÍ, KDY BYLO LADĚNÍ SJEDNOCENO NA FREKVENCI 440 HZ, COŽ JE VÝŠKA TÓNU SOUČASNÉHO KOMORNÍHO „A“, O KTERÉM SE ŘÍKÁ, ŽE NÁS ODDĚLUJE OD NAŠEHO „VYŠŠÍHO JÁ“
ZVONÍCÍ ROURY RAOM – frekvence živlů
ZVONKOHRY LADĚNÉ DO ČTYŘ ZÁKLADNÍCH ŽIVLŮ (ZEMĚ, VODA, OHEŇ, VZDUCH) S PÁTÝM ELEMENTEM ETHER
TRADIČNÍ ČÍNSKÁ MEDICÍNA, STAROVĚKÁ FILOSOFIE I VĚDA A POZDĚJI ALCHYMIE I JINÉ VÝCHODNÍ NAUKY HOVOŘÍ O TOM, ŽE EXISTUJÍ
4 ZÁKLADNÍ ŽIVLY (ZEMĚ, VODA, OHEŇ, VZDUCH) JAKO ZÁKLADNÍ SLOŽKY SVĚTA A SNAŽILA SE JIMI VYLOŽIT NEJEN PŘÍRODNÍ JEVY, ALE TAKÉ VNITŘNÍ SLOŽENÍ ČLOVĚKA. TĚMITO TÉMATY SE ZABÝVALI UČENCI JAKO HYPOKRATÉS, NEBO GALÉNOS, COŽ BYLI STAROVĚCÍ LÉKAŘI, PATŘÍCÍ
K LÉKAŘSKÉ VĚTVI FYZIKŮ. PLATÓN TUTO MYŠLENKU ČTYŘ ŽIVLŮ ROZVINUL TVRZENÍM, ŽE ORGANISMY (PŘEDEVŠÍM ŽIVOČICHOVÉ) JSOU TVOŘENY ČTYŘMI ŽIVLY A PRO JISTOTU PŘIDAL ŽIVEL PÁTÝ. TEN NAZVAL ETHER, NEBOLI PROSTOR, KTERÝ JE VŠUDE KOLEM NÁS A VE KTERÉM SE DĚJE VŠE, CO SE DÍT MŮŽE A CO MÁ K DĚNÍ POTENCIÁL. PÁTÝ ELEMENT ETHER JE ZASTŘEŠENÍM VŠECH ZÁKLADNÍCH ČTYŘ ŽIVLŮ. TEHDY VE STAROVĚKU BYLY TĚMTO ŽIVLŮM PŘIŘAZENY I TÓNY A FREKVENCE A MY JSME SE DNES, V NOVOVĚKU ROZHODLI, ŽE VYROBÍME CELOU SADU ZVONKOHER VE FREKVENCÍCH TĚCHTO, DNES UŽ PĚTI ŽIVLŮ. ZVONÍCÍ ROURY, NALADĚNÉ NA VŠECH PĚT ŽIVLŮ, JSOU POSKLÁDANÉ DO ŽEBŘÍKU, NEJEDNÁ SE TEDY O SAMOHRAJKY, ALE O HUDEBNÍ NÁSTROJ, NA KTERÝ MŮŽEME VYŤUKÁVAT LIBOVOLNÉ MELODIE, TEDY V RÁMCI JEDNOHO AKORDU, POPŘÍPADNĚ VÍCE AKORDŮ S TÍM DANÝM V JEHO ALIKVÓTNÍCH HARMONIÍCH. TĚMTO PĚTI ŽIVLŮM BYLY PŘIŘAZENÉ TÓNY, TVOŘÍCÍ JEDEN SPOLEČNÝ AKORD.
ZĚMĚ – CDUR, VODA – DMI, OHEŇ – GDUR, VZDUCH – AMI, ETHER – FDUR
NEJEN, ŽE KAŽDÁ JEDNOTLIVÁ ZVONKOHRA SAMA O SOBĚ KRÁSNĚ ZNÍ
V TÓNOVÉM SLEDU, KTERÝ TVOŘÍ DANÝ AKORD, ALE VŠECH PĚT ŽIVLŮ ZNÍ NÁDHERNĚ I SPOLU SOUČASNĚ, TEDY NE VŠECHNY NARÁZ, ALE V HARMONICKÉ POSLOUPNOSTI PO SOBĚ, V JAKÉMKOLIV POŘADÍ. O ÚČINCÍCH JEDNOTLIVCH ŽIVLŮ NA TĚLO I NA PROSTOR, KTERÝ OBÝVÁME, SE MŮŽEME POBAVIT INDIVIDUÁLNĚ. TVOŘÍME I PARTNERSKÉ LADIČKY, KTERÉ JSOU JEDNAK LADĚNÉ VE FREKVENCÍCH ŽIVLŮ A ZÁROVĚŇ OBSAHUJÍ SPOLEČNÉ TÓNY OBOU Z PARTNERŮ. KAŽDÝ Z NÁS MÁME OD NAROZENÍ SVŮJ INDIVIDUÁLNÍ TÓN O DANÉ FREKVENCI, KTERÝ NÁS PO CELÝ ŽIVOT HARMONIZUJE A POKUD MÁ KAŽDÝ Z PATNERŮ TÓN ODLIŠNÝ, COŽ JE PRAVDĚPODOBNÉ, PAK VŽDY EXISTUJE NĚKOLIK TÓNŮ PROPOJOVACÍCH, KTERÉ LZE VYGENEROVAT. KROMĚ PARTNERSKÝCH ZVONKOHER MÁME V ÚMYSLU VYRÁBĚTI ZVONKOHRY TÝMOVÉ, PRO SKUPINY LIDÍ STEJNĚ SMÝŠLEJÍCÍCH, JSOUCÍCH NA PODOBNÉ VLNĚ POZNÁNÍ A CHÁPÁNÍ SVĚTA..
ZVONÍCÍ ROURY RAOM – očistná oktáva C4 – C6
DIATONICKÁ STUPNICE POČÍNAJÍCÍ TÓNEM C4 A KONČÍCÍ TÓNEM C6 JE VHODNÁ PRO ZAČÍNAJÍCÍ I POKROČILÉ HUDEBNÍKY, KTEŘÍ JSOU SCHOPNÍ VYŤUKÁVAT JEDNODUCHÉ MELODIE, POSKLÁDANÉ Z CELÝCH TÓNŮ. TATO ZVUKOHRA MÁ PRACOVNÍ NÁZEV „HOLUBIČKA“ A NE NÁHODOU SE JEDNÁ O HOLUBIČKU, KTERÁ VYLETĚLA ZE SKÁLY. TATO LIDOVÁ PÍSNIČKA JE V TÓNINĚ C Dur A PRÁVĚ V TÉTO TÓNINĚ JE MOŽNÉ ZAHRÁT VĚTŠINU, DOKONCE SNAD VŠECHNY LIDOVÉ PÍSNĚ I PÍSNIČKY PRO DĚTI, KTERÉ JSOU V OBLÍBENÉ TÓNINĚ C Dur. JE OBLÍBENÁ PROTO, ŽE NEOBSAHUJE ŽÁDNÝ PŮLTÓN, PROTO SE HRAJE NA KLAVÍRU JEN NA BÍLÝCH KLÁVESÁCH.
TĚMI JSOU : C – D – E – F – G – A – H – C – D – E – F – G – A – H – C
TENTO HUDEBNÍ NÁSTROJ OBSAHJE DVĚ STUPNICE C Dur, DOHROMADY TEDY 15 ZVONÍCÍCH ROUR, ABY BYL TÓNOVÝ ROZSAH DOSTATEČNÝ PRO VĚTŠINU MELODIÍ
V C Dur. TAJEMSTVÍM PRO HUDEBNÍKY URČITĚ NENÍ, ŽE BEZ PŮLTÓNU JE TAKÉ MOŽNO HRÁT VE STUPNICI A moll, KTERÁ OBSAHJE TYTO SAMÉ TÓNY, JAKO STUPNICE C Dur. OSTATNĚ, VŠECHNY DUROVÉ PÍSNĚ SE DAJÍ TRANSPONOVAT DO C Duru A VŠECHNY MOLLOVÉ STEJNĚ TAK DO A Mollu. PAK SE DAJÍ JEN TAK PRO RADOST NA TENTO HUDEBNÍ NÁSTROJ ZAHRÁT VŠECHNY LIDOVÉ PÍSNĚ I PÍSNIČKY.
BYLO TAKÉ ZJIŠTĚNO, ŽE POSTUPNÝM VYŤUKÁVÁNÍM CELÝCH TÓNŮ V DUROVÉ STUPNICI C Dur SE HARMONIZUJE A OBNOVUJE REGENERAČNÍ PROCES TVORBY BUNĚK, KDY STARÉ NEFUNKČNÍ PŘIROZENĚ ODUMÍRAJÍ A NOVÉ FUNKČNÍ VZNIKAJÍ. TAKÉ SE REGENERUJÍ STÁVAJÍCÍ BUŇKY, KTERÉ SE OPRAVUJÍ AŽ NA ÚROVEŇ D.N.A. TATO INTERVALOVÁ POSLOUPNOST JE TAK ÚČINNÁ, ŽE DOKONCE ZABRAŇUJE TVOŘENÍ RAKOVINOVÝCH STRUKTUR A TY, POKUD JSOU JIŽ V TĚLE VYTVOŘENÉ, TAK TATO POSLOUPNOST ROZBÍJÍ. KDYŽ TEDY POSTUPNĚ VYŤUKÁVÁME :
C – D – E – F – G – A – H – C – D – E – F – G – A – H – C, TAK PŘI AKTIVACI TÓNU D (vyšší) BYLO PŘÍSTROJI ZJIŠTĚNO, ŽE NEŽÁDOUCÍ NOVOTVARY V TĚLE PŘÍMO EXPLODUJÍ. PROTO JE VHODNÉ ZŮSTAT O NĚCO DÉLE PŘI POSLECHU TÓNU D (vyšší) A VIZUALIZOVAT SAMOLÉČÍCÍ PROCES V TĚLE. ÚČINEK JE ZNÁSOBEN I DALŠÍ C Dur STUPNICÍ, O OKTÁVU VYŠŠÍ.TYTO VĚDOMOSTI VÁM ŽÁDNÁ ZÁPADNÍ MEDICÍNA NEŘEKNE, ODPORUJE TO JEJÍMU ZÁMĚRU A TÍM JE HLAVNĚ LÉČIT, NIKOLIV UZDRAVOVAT. VYLÉČENÝ PACIENT JE TOTIŽ ZTRACENÝ ZÁKAZNÍK. INFORMACE O LÉČEBNÝCH A UZDRAVUJÍCÍCH SCHOPNOSTECH TÓNŮ K NÁM PŘICHÁZEJÍ Z VÝCHODNÍCH NAUK, POVĚTŠINOU Z TRADIČNÍ ČÍNSKÉ, INDICKÉ ČI RUSKÉ MEDICÍNY.
Další typy Zvonících Rour RAOM :
Osobní tón
Každý z nás je vlastníkem unikátního hudebního kódu, jsou to čísla, která se převedou do zvuku, hudby – osobní melodie.
Každý člověk ví, jak zní, jaký je jeho tón a rytmus.
Převedení čísel do hudby pro mnohé muzikanty není žádnou novinkou, a přesto se tyto čísla dají počítat i jiným způsobem, z těchto čísel vzejde tón, akord a celá skladba. Tato metoda se jmenuje Melodie čísel.
Po dobu zkoumání, jak lidem tuto metodu přiblížit a nechat je zaslechnout jejich melodii, jsme přišli na to, že existují i čísla, která nám chybí, nebo se během nějakého životního procesu ztratila. Můžeme je znovu oživit a předat jedinci v hudební ukázce, nebo vybrat zvonkohru s jeho osobním tónem.
Více na našich interaktivních přednáškách a seminářích
Emi, Ami – Pentatonika
Pentatonická stupnice, název pochází z řečtiny – PENTA = 5
znamená hudbu založenou na stupnicích o pěti tónech v oktávě. Je jednoduchá a výrazná a nalezneme ji v mnoha kulturách na celém světě. Často se používá v lidové hudbě, v písních a popěvcích, velmi dobře zní také v dětské hudbě. Systém petatonické hudby vznikl na blízkém Východě ve 3. tisíciletí př. n. l. , protože byly nalezeny hudební nástroje z této doby, laděné do pentatonických harmonií. Tyto stupnice jsou pětistupňové, tedy v rámci jedné oktávy jsou tvořeny pěti tóny. V Evropské hudbě se nejčastěji používá pentatonika bezpůltónová a takováto stupnice obsahuje dva druhy vzáleností mezi jednotlivými stupni, a to vzdálenost jednoho tónu, tedy velké sekundy a jeden a půl tónu, což je malá tercie.
Rozlišujeme pět základních pentatonických stupnic, a to od těchto tónů C – D – E – G – A
Pentatonické stupnice, jsou hojně užívány především v orientální hudbě, např. Čínské ale nalezneme je, i ve starší Evropské lidové hudbě.
Pentatonická stupnice v Emi, Ami je pocitová harmonizaní stupnice, její harmonizační účinky se dostavují bezprostředně při poslechu daného hudebního nástroje. Vyrábíme dva druhy frekvenčních harmonizačních nástrojů, první typ jsou samohrajné, tedy hrají po aktivaci kyvadélka samy a druh typ jsou nástroje, do kterých ťukáme paličkou a můžeme hrát různé melodie. Velmi příjemnou skutečností je, že všechny naše zvonkohry ladíme do příjemných frekvencí 432 Hz, což většina z nás uchem nezaznamená, ale procítí to naše tělo a duše.
Zvonící Roury – ohlédnutí